Fem tips til deg som skal ha stand

Visste du at konferanser er av type arena hvor mennesker er mest mottakelig for markedsføring? Konferanser og kino er typiske arenaer hvor mennesker “oppsøker” markedsføring/reklame, og er derfor noen av de mest effektive måtene å få innpass og synlighet enten mot nye kunder eller nye arbeidstagere. 

 

Fem tips

Ha en rollup eller lignende som gir et tydelig budskap tilpasset målet ditt med deltakelsen på Outlook North 

Vær tilgjengelig og aktiv: Ha noen forberedte budskap ift. hva du ønsker å formidle/oppnå.

Ta og del kotaktinfo, og følg de opp rett etter konferansen 

Ha gjerne interaktive elementer som engasjerer og gir en enkel måte å komme i prat med deltakerne på (skjerm, ipad eller annet) hvor du kan vise/demonstrere

Formidle i forkant på LinkedIn, bedriftens nyhetsbrev eller lignende at dere er å treffe på Outlook North. 

Trykk her for å se maltekst og laste ned bilde som kan benyttes

 
 

Book standplass på årets konferanse for å bygge synlighet og nettverk innen energi-, havbruk og maritim næring. Begrenset antall plasser!

 

Praktisk informasjon:

I år er standområdet plassert i hotellets restaurantområde. Dette har vi gjort for å sikre høy trafikk og synlighet for standene. Fra tidligere år er det flere som har signert nye kontrakter fra stand, så dette er en unik mulighet for å synliggjøre ditt selskap!

Hva finnes på standen? (Som du ikke behøver ta med)
Alle får tilgang til strøm og eget bord.

Riggetider (viktig!):
30. oktober: Mellom 10.00 og 11.00
31. oktober: Mellom 10.00 og 11.00

 
 


Spørsmål?
Kontakt gjerne vår prosjektleder, Monica A. Mathiassen på monica@kupa.no

 
Forrige
Forrige

Kraftsamling setter Harstad på kartet: Politikk, næringsliv, kultur og idrett møtes 29.-31. oktober

Neste
Neste

Sikre deg plass på Outlook North: Sett fremtiden i kalenderen!